La Directa es Transforma.

La Directa és un setmanari que des de fa 7 anys ens ofereix una perspectiva diferent a la majoria de les publicacions informatives periòdiques. Encara que entre cadascuna de les publicacions de premsa diària de l’Estat hi ha certes diferències en el to i la manera en que es desgrana certa informació, difícilment trobarem, entre aquests, diaris que plantegin d’arrel un mirada diferent. Ja no només en el qüestionament dels diversos esdeveniments sinó en el reconeixement de quins són els elements que mereixen la nostra atenció.

logo

En aquest sentit, La Directa és dels pocs mitjans, i segurament lúnic que ho aconsegueix amb un abast tan considerable, que assoleix l’objectiu d’obrir nous espais de reflexió i de narració de l’actualitat. Tan del nostre país com de l’estranger.

La informació que publica el setmanari és de millor qualitat o respon millor a la realitat del nostre entorn? Aquesta és una pregunta que òbviament serà resposta d’una o altra manera en funció dels criteris i les preferències del lector. Ara bé, analitzant el contingut i l’impacte d’algunes de les notícies que darrerament han publicat de manera pionera, si alguna cosa ens garanteix la conducta comunicativa d’aquesta ha estat la seva intenció de funcionar amb una lògica particular. Donant un pes contundent al suport als moviments socials i a tots aquells que per manca d’un pes econòmic rellevant no tenen espai en la premsa generalista. 

És per això, que des de l’Optimista.cat ens sumem a la campanya de micromecenatge que aquest mitjà acaba d’iniciar avui amb la finalitat de seguint evolucionant i convertir-se en un projecte cada cop més potent: esdevenir un mitjà de gestió cooperatiu i oferir una plataforma web més ben preparada. 

Des d’aquí tot el meu suport, entre tots seguirem consolidant alternatives.

l’Optimista

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s